Sedačka v kanceláři? Zkuste třeba tu od společnosti PHASE

Kanceláře znamenají pro mnohé lidi druhý domov, často zde trávíme více času, než bychom chtěli, ale co už – deadline je deadline. I proto je důležité cítit se v práci co nejpohodlněji. Každý zaměstnanec určitě s radostí uvítá v kancelářích sedačku, na kterou se bude moci svalit vždy, když už nebude zvládat.

Myslete na pohodlí i velikost

Před samotnou koupí sedačky do kanceláře byste si měli ujasnit, kde bude umístěna a k jakému účelu má sloužit. Sedačka do kanceláře šéfa či vrcholového manažera by totiž měla vypadat jinak než ta ve společenské místnosti, která je určena pro “řadové zaměstnance.” Sedací souprava v kanceláří vrcholového managementu by měla kromě poskytování komfortu plnit i reprezentativní funkci.

Naopak ve workspace je důležité zejména pohodlí – do této části kanceláře se dostanou jen ti, kteří tam skutečně pracují. Více než na design se zaměřte na to, zda je její velikost adekvátní počtu zaměstnanců. Nekupujte dvoumístnou sedačku pro kancelář s třiceti zaměstnanci, do pohodlí vašich podřízených raději investujte, vyplatí se vám to. V příjemném firemním prostředí mají zaměstnanci tendenci být spokojenější a často zůstávají v práci i po pracovní době.

Sedačka na recepci a do zasedací místnosti

Vybrat vhodnou sedačku na recepci je důležité, často bývá první místností firmy, kterou uvidí všechny návštěvy a také potenciální obchodní partneři. Důležité je proto nejen sladění sedačky s barvou okolního prostředí, ale především s kulturou společnosti. Je nepravděpodobné, že mladý designérský tým si koupí klasickou nevýraznou sedačku nebo že v čekárně u lékaře narazíte na hypermoderní křesla, do kterých si ani nebudete umět sednout. Jiná věc je zasedací místnost. Mnohé firmy se vyhýbají umístění sedačky do zasedací místnosti, myslí si, že pohled na pohodlný gauč v zaměstnancích vyvolá touhu jít co nejrychleji domů a budou se tak méně soustředit na práci. Opak je však pravdou, pokud zaměstnancům povolíte vyměnit nepohodlné kancelářské židle za měkkou sedačku, uvědomí si tento benefit a svou práci budou odvádět precizněji. Pokud jim vyjdete vstříc vy, odvděčí se vám svou loajalitou.

Vytvořte dokonalý dojem

Pokud to podmínky dovolují, pořiďte si do kanceláře i taburet, případně křeslo. Kromě zvětšení místa k sezení bude souprava působit konzistentněji. Alternativou k sedačce v kanceláři pro jednu osobu může být i lenoška či větší křeslo. Ke každé sedačce také patří i konferenční stolek. Doplňky v podobě dek či polštářů jsou už pak jen třešničkou na dortu.

Vybavení Vaší kanceláře Vám zajistí:

FORMDESIGN

Český značkový výrobce moderního nábytku s originálním designem.

Další firmy naleznete v katalogu firem