Využijte firmu jako jedinečný reklamní prostor

Budování firmy, ať malé či velké, stojí na pevných základech dobrého jména a značky. Potřebujete informovat o vaší firmě? Za procesem rozvíjení povědomí o firmě stojí pojem branding. Nejjednodušší je pustit se do něj na půdě firmy, kde se s vaší prezentací mohou snadno potkat stávající i potenciální klienti. Navíc do kancelářského brandingu můžete zapojit své obchodní partnery a propagovat se navzájem.

Branding – více než reklama

Pojem branding označuje proces, jehož prostřednictvím se vyvíjí, roste a zesiluje vliv obchodní značky. Branding neznamená pouze vytvoření loga, nýbrž soubor činností, které právě vedou k rozvíjení hodnotné obchodní značky. Aby byla informovanost úspěšná, proces brandingu je postupný. Začíná u vytvoření názvu, loga (barevnost, výstižnost, symbolika, jednoduchost a netradičnost), hlavního sloganu, umístění, výběru jazyka a vhodné komunikace se zákazníky.

Jak na brand

Značka představuje více než samotného výrobce zboží, stává se prostředkem vizuální komunikace mezi výrobcem a koncovým spotřebitelem. Funkční brand je nekonveční a obsahuje vložené hodnoty, které se orientují na cílové skupiny. S hodnotami by se měli ztotožnit spotřebitelé jednotlivci i různě velké skupiny.

Jak informovat v prostředí kanceláře

Ve vnitřním prostředí firmy se nabízí několik možností, jak posilovat značku. Zásadní místa, která mají charakter informovanosti, jsou recepce při vstupu do firmy, jednací a zasedací místnosti, různé čekárny a chodby. Způsobů kancelářského brandingu je mnoho, jako například velkoplošné nástěnky, flipcharty, plakátové rámy, vitríny a další. Vždy záleží na velikosti firmy, jejích potřebách a výběru nejlepšího způsobu šíření a zveřejňování informací.

Základní prostředky kancelářského brandingu

Už dávno neexistuje pouze jeden typ stojanu nebo  vývěsní tabule. V oboru vizuální komunikace najdete celou řadu rozmanitých forem prezentace. K nejpoužívanějším patří stojany na letáky. Tímto prostředkem se zákazník s firmou seznámí přístupným a dobrovolným způsobem. Výrobci nabízejí jednoduché info boardy, totemy až po běžné regály. Dobře fungují také reklamní poutače, které nabízí informace podobně jako letáky, ale jsou velkého formátu. Dalším způsobem je možnost využití roll-upů a roll-up bannerů.

Tyto prostředky umožňují statickou informovanost i vhodný způsob, jak se prezentovat před zákazníky. Roll-up bannery jsou založeny na samo-navíjecím mechanismu rolet, které jsou vyměnitelné a roll-up stojany jsou navíc dobře přenosné, tím pádem i vhodné na cesty. Nosiči reklamy třetího tisíciletí jsou potom stojany pro tablety a digitální totemy. Ty by firma využila například na ukázku svých reklamních spotů nebo motivačních videí. Cílem všech těchto prostředků vizuální komunikace je zaujmout obsahem, funkčností, elegancí, vytříbeným designem i grafickým zpracováním.

Zdroj fotografií: www.jansen-display.cz

Vybavení Vaší kanceláře Vám zajistí:

Top Office

Nabízíme Vám ergonomické kancelářské židle, pohodlná kancelářská křesla, elegantní kancelářský nábytek i praktické kancelářské doplňky.

Další firmy naleznete v katalogu firem