Získávejte zakázky elektronicky

Nákupy přes internet jsou dnes již zcela obvyklou záležitostí. Poslední dobou jste si však mohli všimnout, že se začíná rozšiřovat i trend, kdy se na internet dostávají aukce, výběrová řízení a soutěže na dodání produktů. Zákazníci už tedy pouze nevyhledávají nabídky zboží a služeb, ale také vytvářejí poptávku na internetu. Elektronizace zakázek se rozšířila už i do veřejné správy, kde o jednotlivé dodavatelské kontrakty může bojovat každý, kdo splní patřičné podmínky.

 

 

Důležité je si vybrat

Zatímco firmy i státní instituce vypisovaly dříve výběrová řízení pouze na větší zakázky, především dodání služeb, dnes některé fungují pouze na tomto základě. Týkalo se to poskytovatelů internetu, tvorby stránek nebo jiných reklamních služeb. Nyní lze ovšem soutěžit s ostatními dodavateli o vše, co musí instituce z veřejných peněz koupit.

Jednotné nakupování

Struktura, která umožňuje institucím pořádat výběrová řízení v elektronické podobě, se nazývá dynamický nákupní systém. Klient v něm pouze zveřejní svou poptávku a ve stanovené lhůtě čeká na nabídky dodavatelů. Veřejné instituce tímto způsobem nakupují vše od běžných kancelářských potřeb jako jsou cartridge, papíry, psací potřeby až po LCD monitory, HDMI kabely nebo celkové vybavení kancelářskou technikou.

Chopte se příležitosti

Pracovat pro státní instituci znamená mnoho. Především proto, že jde o velké objednávky a nemusíte se bát, že by vám klient nezaplatil. Prostřednictvím dynamického nákupního systému či elektronických aukcí se tak můžete pokusit vložit nejlepší nabídku a vyhrát tak skvělou zakázku. A to vše z vašeho firemního počítače.

Zdroj fotografie: wikimedia.org

Vybavení Vaší kanceláře Vám zajistí:

SKARTIA ČR, s.r.o.

Firma se zabývá velkoobchodním prodejem kancelářských potřeb pro firmy. Nabízíme tiskopisy, obaly, doplňky k PC, tonery pro tiskárny a kopírky, faxy.

Další firmy naleznete v katalogu firem