Manažerský software: Posuňte své podnikání dál

Rozrůstá se s úspěchem Vaše firma a Vy pomalu zjišťujete, že potřebujete přehlednější a spolehlivější systém, se kterým byste ještě více prosperovali? V tomto směru bude nejlepší volbou specializovaný software, který se stane nepostradatelným pracovním nástrojem pro zaměstnance podniku.

Efektivní kontrola a správa

Počítačový systém Vám umožní mít všechny údaje, čísla a transakce v jedné evidenci, v níž se budou data prolínat z objednávek přes prodej až ke skutečnému stavu zásob. Jako manažer budete mít přehled o poskytovaných službách, prodaném zboží i o jednotlivých úkonech všech pracovníků. Pro podnikání byla vyvinuta řada univerzálních softwarů, ale přichází doba, kdy je potřeba jednotlivé systémy přizpůsobit předmětu činnosti každé firmy. Například pro potřeby sportovních středisek a wellness center vznikl rezervační systém Clubspire.

Individuální přístup

Výrobci chytrých rezervačních systémů si jsou vědomi faktu, že potřeby jednotlivých společností nejsou identické. Z toho důvodu i speciální počítačový software nastaven k dalším úpravám. Podle typu a velikosti sportovního zařízení je možno naprogramovat každou část systému samostatně a na míru Vašim požadavkům. Software je v hojné míře využíván středisky, jako jsou podniky zaměřené na tenis, squash, bowling nebo fitness centra, bazény, sauny, solária a kombinované provozy.

Široká nabídka služeb

Rezervační systém Clubspire nabízí svým uživatelům i jejich klientům řadu výhod, které usnadní vzájemnou komunikaci a péči. Uvnitř podniku software ošetří evidenci skladových zásob, správu financí, účetnictví, pokladního systému a ochranu dat. V souvislosti se zákazníky bude fungovat jako rezervační systém na místě i online, bude evidovat aktuální obsazenost sportovního centra a zaznamenávat věrnostní programy pro stálé klienty. Pokud Vás zajímá, jak vše funguje, můžete si vyzkoušet rezervační systém zdarma.

Výhody pro obě strany

Počítačový software Clubspire pro sportovní centra se bude zamlouvat Vašim klientům z jednoho prostého důvodu. Pokud budou pravidelnými návštěvníky Vašeho zařízení, rezervační systém si toho všimne, zaměří se na ně a vytvoří pro ně zákaznický program, který bude vyhovovat klientům i Vám. Podnikatelé naopak ocení kvalitně fungující skladový program, který detailně a přehledně eviduje zboží i služby. Mimo stavu zásob budete mít dokonalou představu o skladových i prodejních cenách nebo o nárocích na slevy na konkrétní zboží. Ulehčete práci sobě i svým zaměstnancům a mějte neustálý přehled o dění ve Vašem podniku.

Vybavení Vaší kanceláře Vám zajistí:

Mgr. František Kocman - Š + K nábytek

Autorizovaný prodejce - kancelářský nábytek Alfa-Interier Říčany a Nábytek Exner.

Další firmy naleznete v katalogu firem